lördag 18 januari 2014

Det bästa med min axeloperation!

Har jag lärt mig något under de senaste åren så är det att det gäller att hitta något som ger mening i nuet. Det betyder inte att jag alltid klarat av det "lilla" uppdraget men att kämpa och peppa har blivit en del av mig 💪
Att denna lilla parentes med axeloperationen nu kom mitt i allt annat har en stor fördel - att jag har möjlighet att lära mig lite av dagens teknik 😃
Detta kommer inte naturligt för en "sån som jag" och många historier finns om hur just JAG klåpar till mig när jag och tekniken brottas med varandra! 
Redan som student var jag ett tacksamt "offer" att skoja med och kanske var det en anledning att jag på min 22-årsdag av polarna fick en liten verktygslåda för 6-åringar - ha, ha!
Laddar inför dagens Pep-Walk där energin ska hämtas från den friska luften och musik eller babbel, beroende på om jag kan lura med mig någon? 
Under kaffestunden hittade jag mobilappen och har jag tur nu kan jag blogga även från mobilen - håll tummarna! 
Eftersom solen dessvärre inte visar sig idag väljer jag ett kort från i somras när solen ofta gav mycket energi ☀️
Ha nu en bra dag och ta hand om er själva och varandra!
Kram Lotta ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar